Friday, June 26, 2009

Tonton Drama dan Wayang

Salam, bersua kita semula dalam arena blogging ni. Alhamdullilah syukur ke hadrat illahi. Baru2 ni aku agak terasa bosan bila nak membaca atau menulis di internet ni. Jadi sepanjang masa tu, aku hanya melayan cerita2 filem atau drama dari youtube. Tiba2 aku terfikir pulak kalau apa kata aku syer cerita yang aku dah tengok dan apa yang kawan2 aku suka tengok, di letakkan di bawah satu blog yang aku namakan DRAMA DAN WAYANG.

Cerita2 ni cuma pautan dari youtube yang di upload oleh pengemar cerita2 dari internet ni. Cuma aku menumpangkan saja pautan di dalam blog aku ni bagi memeriahkan lagi arena blogger yang ada. Di harap kawan2 semua dapat menonton terus dari blog aku ni dan blog ini akan sentiasa di updatekan kepada anda semua. Insyallah.

Jika berkelapangan tu, layarilah laman blog ini : http://dramawayang.blogspot.com

Akhirkata selamat menonton. Sekian babaiiii..

1 ulasan:

Education loan on October 18, 2009 at 12:53 AM said...

hi dear very nice blog i like it keep it up and visit my blog
www.educatloan.blogspot.com

 

Text

Berita Kepada Kawan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template