Thursday, February 26, 2009

Internet Problem

Sudah seminggu lebih internet aku mengalami masalah. Tak tau apa pasai. Cuba telefon streamyx, tak ada orang jawab, cuma mesin je tinggal kan pesanan. "Harap maaf, kami mengalami sedikit gangguan di sebabkan kerosakan kabel bawah tanah. Kawasan yang mengalami gangguan tersebut adalah di Sarawak". Lebih kurang cam tu lah dia cakap. 'Confuse" gak pakcik. Yelah aku bukan duduk kat Sarawak kan. Member aku punye internet semua ok je. Sampaikan aku terpaksa formatkan PC aku, yelah mana tau kan, tiba-tiba jadi miracle lak boleh ok internet aku tu..hehehehe.






Tapi tak ok-ok jugak. Hari ni ok lak dia. Boleh lah layan blog & internet ni kejap. Ok geng! babaiii.

0 ulasan:

 

Text

Berita Kepada Kawan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template