Sunday, April 12, 2009

Ulangtahun Deeber's

Ulang tahun Deeber's bermula lagi untuk tahun 2009. Macam tahun lepas gak, kitaorang berkumpul dan beramah mesra bersama siapa lagi kalau bukan kak Adibah kita. Walaupun aku bukanlah sentiasa aktif dalam forum atau mana-mana aktiviti yang di anjurkan bersama Deeber's, tapi Ulangtahun Deeber's selalunya aku join gak. Yelah kalau selalu sangat jumpa member2 Deeber's ni, tak syok lah kan, tapi kalau sesekali dapat jumpa, baru ada rasa ekslusif nya tu...heheheh. Aku pun macam Kak Adibah jugak. Bukan senang nak jumpa aku. Kira aku ni macam artis lah juga, cuma aku nyanyi dalam bilik mandi dan karoke jamban je..hehehehehh.

Tahun ni tema dia merah hitam. Lokasi pulak kat Chilli di PJ Hilton. Lebih kurang samalah dengan warna tempat Chilli tu. Sama pulak dengan baju waiter dan staff kat situ. hehhe meriah nampak. Nasib baik kitaorang kenal sesama sendiri, kalau tak, mesti confused mana waiter dengan Deeber's pulak..kan kan kan. Makan sedap, tapi aku kena tolong jaga audio pulak. Jadi tak dapat nak menjamu selera sepuas hati le. Tapi tak pe, asalkan semua 'happy', aku pun 'happy' gak. hehehe.

Kat sini adalah beberapa gambar yang sempat aku klik masa tu, tak banyak dapat klik. Lagi satu tak dapat nak download banyak gambar, sebab internet slow giler le. Apa2 pun semoga gembira selalu. Jumpa lagi babaiiii.

P/S - Kalau nak tengok lagi gambar2 tu, bolehlah lawati laman web ini, http://www.jom2c.com lepas tu klik jom photo, dan cari Deeber's Anniversary 3. Sekian.

Berposing sebelum acara bermula...


Gambar lokasi sebelum acara bermula

Sebilangan Deeber's yang tak puas2 bergambar


Kek yang di bawa oleh salah seorang dari Deebers


Alamak!!! Famouslah aku lepas ni, bergambar bersama artis pulak..heheheeh

Gambar dari http://www.jom2c.com

Adibah sedang menghiburkan Deeber's. Kat belakang tu Penari Latar ke, Pelawak Latar... hehehehe. By the way, semua sporting. Wa Caya Lu laaa.

Gambar dari http://www.jom2c.com

0 ulasan:

 

Text

Berita Kepada Kawan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template