Wednesday, March 4, 2009

Banjir Semalam

Semalam, sewaktu aku pulang dari kerja dalam pukul 5.45 petang, aku dapatlah menyaksikan banjir yang sungguh tragis jugak lah, yelah mana taknya, banyak kenderaan yang parking dekat kawasan Jalan Pekeling dan sekitarnya di tenggelami air.

Aku sempat jugaklah parking motor aku kat bahu jalan situ sambil mengambil gambar menggunakan handphone yang tak canggih ni, tapi ada lah juga camera, untuk merakamkan peristiwa yang menimpa kawan-kawan kita kat sini. Sepatutnya gambar ni, malam kejadianlah patut aku letakkan, tapi aku punya Memori Card dekat handphone ni tak de SD Card Adapter yang boleh plug kat USB aku nih. Nasib baik petang tadi Abang aku ada pinjamkan aku SD Card Adapter dia, jadi hari ni aku berpeluanglah berkongsi dengan anda semua.



Tengoklah wargakota mengharungi banjir ni, hisss kesian


Jalan sesak pasal ramai dok tengok air naik, termasuklah aku sekali, heheeh




Kereta banyak tenggelam dengan banjir

Kepada yang terlibat secara langsung atau tidak langsung, di harap bersabar menghadapi dugaan dari yang Esa. Sesungguhnya setiap kejadian ada hikmat di sebaliknya. Semoga kita sentiasa mendapat rahmat dan di lindungi dari malapetaka dan musibah yang menimpa. Sekian untuk kali ini. Yang baik datang dari Allah dan yang buruk adalah salah silap kita sendiri. Semoga berjumpa lagi, babaiiiiiii.

0 ulasan:

 

Text

Berita Kepada Kawan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template