Tuesday, March 3, 2009

Barai PC aku....

PC AKU KENA BEDAH SIASAT...


LEBUHRAYA DUKE tapi bukan DUKA



COKLAT...MMMMM NYUM NYUM SEDAPNYEEE

PC aku kena VIRUS!!!! Nasib la aku ada sedikit pengalaman membarai dan mengodek PC yang dah injured macam nih..hisss. Nasib dapat di selamatkan. Alhamdullah. Lepas PC aku dah ok aku lepak kat luar tingkap sambil memerhati Highway DUKE yang baru di buka dalam tahun nih. Siap jugak Highway tu, yelah masa dalam pembikinan hari tuh boleh di katakan tak henti2 bunyi projek tu, hinggakan menganggu suri-suri rumah dan anak2 kecil kat kawasan sini nak berehat terutamanya di waktu tengahari.

Minggu lepas wakil dari Lebuhraya DUKE ni buat majlis makan2 terutamanya untuk penduduk di kawasan aku ni. Yelah kira nak pujuk hati orang2 yang berDUKA dan sengsara dengan bunyi yang bising bagi menyiapkan projek DUKE tuh..heheh.

Sambil duduk2 tu, nasib jugak ada coklat yang wife aku bawak dari outstation tempohari belum di bukak lagi. Aku nih memang kegemaran makan coklat nih. So kalau wife atau aku ke pergi mana2, kalau jumpa coklat mesti beli punya. Tapi tengok yang susah nak dapat la. Kalau macam coklat yang biasa tu, bila2 pun boleh beli kan. Dan satu lagi kalau harga dia murah, lagilah puas hati macam kat langkawi ke, atau mana2 yang bebas cukai tuh..heheheh..Tapi sekarang nih aku dah control lah sikit makan coklat nih, nanti risau lak badan mengembang pulak. Susah lah nanti asyik nak kena control hensem je kan. heheheeh.

Oklah aku nak chows, jumpa lagi babaiiii...


0 ulasan:

 

Text

Berita Kepada Kawan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template